Анкетування «Торгівля
людьми»
У
дослідженні взяли участь учні старших класів Грушківського НВК
1.
Як
Ви гадаєте, що таке рабство?
-
Приниження людини
(фізичне чи моральне) + + + (3).
-
Спосіб заробити великі
гроші + + + + + + + + (8) .
-
Рабства в нас немає + + + + + (5).
-
Ваш варіант
відповіді_________________________________
2.
Як
Ви розумієте поняття «Торгівля людьми»?
Продають людей
за великі гроші за кордон + + + + + + + + (8)
Насильне
утримання людей + + + (3)
Незаконний продаж
у рабство + + + + + + + (7)
Тримання людей у
неволі для трансплантації органів + + + (3)
Великі гроші, що
дістаються бандитам + + + + + + (6)
Вивіз людей
обманним способом + (1)
3.
Чи
існує рабство у ХХІ столітті?
-
Так + + + + + + + + + + + + + (13)
-
Ні.
-
Не знаю + + + + (4) .
4.
Чим
відрізняється поняття «рабство» від поняття «торгівля людьми»?
-
Нічим + + + + + + + + + (9)
-
Це різні речі + + + + + (5)
-
Рабство - це смерть, торгівля – це прибуток + + (2).
5.
Хотіли
б Ви поїхати за кордон на заробітки?
-
Так + + + + + + + (7).
-
Ні.
-
Так, але за чітких умов
контракту + + + + + + (6).
-
Якщо обіцяють великі
гроші, то поїду, не зважаючи ні на що + (1).
-
Не знаю +
6.
Чи
існує поняття «торгівля людьми» в Україні?
-
Так + + + + + + + + + + (10).
-
Ні.
-
Не знаю + + + + + (5).
-
Ми живемо в
демократичній державі із чіткими законами + (1) .
7.
Як,
на Вашу думку, можна боротися із торгівлею людьми у наш час
Встановити чіткі
закони покарання тих, хто торгує людьми + + + + + +
+ + + + + (11)
Уникати розмов з
незнайомими особами
У кожного свої
методи боротьби + + (2)
Не погоджуватися
на сумнівні пропозиції + + + (3)
У людей «має
бути голова на плечах» яка думає про наслідки + + +
+ + (5)
Це неможливо, це
– легкий заробіток + (1).
АНКЕТА
“Моє життя в сім’ї та школі”
У ДОСЛІДЖЕННІ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ УЧНІ
СТАРШИХ КЛАСІВ ГРУШКІВСЬКОГО НВК
1.
Чи існує, на Вашу думку, проблема насильства в нашій
країні?
- так +++++++++++++(13) - ні (0) - не думав(-ла) про це +++(3)
2.
Які типи насильства, на Вашу думку, найбільш
поширені в нашому суспільстві?
−
насильство в
дорослому середовищі +++++ (5);
−
насильство дорослих
над дітьми ++++ (4);
−
насильство старших
дітей над молодшими + (1) ;
−
насильство між
дітьми одного віку+;
−
насильство між
представниками різної статі +;
−
сімейне насильство ++
(2) ;
−
ваш варіант + (1)
3.
Чи існує проблема насильства, проявів жорстокості у
Вашій школі?
- так +++
(3) - ні ++ ++++++++++ (12) - утруднююсь відповісти +(1)
4.
Чи існує проблема насильства та проявів жорстокості
у Вашій сім’ї?
-
так - ні ++++++++++++
(12) -
утруднююсь відповісти
5.
Які, на Вашу думку, основні причини виникнення
насильства в учнівському середовищі?
−
культ сили, який
пропагується засобами кіно і телебачення;+++ (3)
−
конфліктні стосунки
у сім’ї ++ (2);
−
наслідування
поведінки дорослих ++++++(6);
−
кризові явища у
суспільстві;
−
важке матеріальне
становище у сім’ї + (1);
−
низький рівень
культури батьків ++ (2);
−
вживання наркогенних
речовин +++(3);
−
недостатній виховний
вплив школи;
−
комп’ютерні ігри
агресивного характеру ++ (2);
−
неефективні дії
правоохоронних органів ++(2);
−
впевненість у
безкарності вчинку +++++ (5);
−
інше _____________________________
6.
Чи доводилось Вам бути свідком насильства
(жорстокого поводження) з Вашими друзями, однолітками, школярами?
- так +++++ (5) - ні +++++++++ (9)
7.
Чи доводилось Вам хоч раз в житті зазнавати ... ?
Види
насильства
|
З
боку батьків
|
З
боку вчителів
|
В
учнівському середовищі
|
фізичне насилля: удари кулаком, ногами, побиття, навмисне
нанесення тілесних травм та пошкоджень іншій людині.
|
- - - - - - -
|
- - - - - - -
|
- - - - - - ++
|
психологічне (емоційне)
насилля: постійні покрики,
приниження, несправедливі звинувачення, залякування, лайка, присвоєння
призвіськ, примус до дій, які людина не хоче виконувати.
|
- - + іноді - - -
|
- - - -+
|
- - + - - - -+
|
сексуальне насилля: небажані словесні образи сексуального
характеру та дотики; залякування, обман та примус до близькості або
проституції; демонстрація порно та розбещення, зґвалтування, ексгібіціонізм,
вуайєризм.
|
- - - - - - -
|
- - - - - -
|
- - - - - - -
|
нехтування потребами дитини: нехтування фізичними потребами (потреби в
їжі, одязі, сні та недостатня захищеність від небезпеки), нехтування
медичними потребами, нехтування потребами в освіті та відмова дитині в
підтримці, увазі, любові.
|
- - - іноді - - -
|
- - - іноді - - -
|
- - - іноді - - -
|
8.
Уявіть собі ситуацію, що Ви стали жертвою насильства.
Ваші дії:
−
буду кликати на
допомогу +++++++ (7);
−
звернусь до батьків
і все їм розкажу +++++ (5) ;
−
звернусь за
допомогою до вчителів +++ (3);
−
звернусь за
допомогою до психолога + (1) ;
−
не буду звертатись
до дорослих, діятиму на власний розсуд +++ (3) ;
−
інше нічого не буду
робити + (1)
9.
Якою, на Вашу думку, буде поведінка вчителів, якщо
вони стануть свідками проявів насильства серед учнів?
−
намагатимуться
припинити насильство ++++++++++++ (12) ;
−
вдаватимуть, що не
бачать нічого ++ (2) ;
−
вони часто самі є
ініціаторами насильства і кривдження учнів ++ (2)
;
−
інше
10. Від кого на Вашу
думку, Ви зможете отримати розуміння та допомогу, якщо насильство станеться в
Вашій сім’ї?
-
від родичів +++++++ (7) ;
-
від друзів +++++ (5) ;
-
від педагогів +++ (3) ;
-
від психолога ++++ (4) ;
-
працівників
правоохоронних органів + (1)
-
Ваш варіант
Я нікому
не буду нав’язувати свої проблеми
Від
коханої людини
В моїй сімї немає насильства + (1)
11. Чи допускаєте Ви
можливість фізичного покарання дітей за їх вчинки?
−
категорично
заперечую +++++ (5) ;
−
лише в окремих
випадках ++++++++++ (10) ;
−
так, це потрібно.
12. Чи хотіли б Ви
більше дізнатися про себе під час роботи з психологом?
- так
+++++++++ (9) - ні +++++ (5) - важко
відповісти + (1)
13. Ваша стать:
чоловіча ++++++++ (9) жіноча +++++++ (7)
Немає коментарів:
Дописати коментар